Sepet
Sepetin şu anda boş.
Konumunuza özel içerikleri görmek ve online alışveriş yapmak için başka bir ülkeyi veya bölgeyi seçin.

HAKKIMIZDA

 

1- MeroLife Kimdir?


A- MeroLife müşteri ziyareti ilkesi edinen bir online satış platformudur. Modaya dair seçkin ürünler sizlerle buluşturan ve bunu yaparken keyifli bir alışveriş deneyimi yaşamanızı yönlendiren, yüklü kombinler ile ilham kaynağı, online bir alışveriş platformudur.

 

2- MeroLife'den Nasıl Alışveriş Yapabilirim?


A- https://www.merolife.com.tr/ web sitemiz üzerinden güncel stokları takip edebilir, istediğiniz ürünü beden ve renk seçeneği ile birlikte hızlı ve güvenli bir şekilde satın alabilirsiniz.

0533 075 22 99 telefondan Whatsapp Destek/Sipariş Hattı üzerinden de  müşteri Hattımızdaki danışmanlardan beğendiğiniz ürünü siparişini oluşturabilirsiniz.

 

3- Değişim/İade mevcut mu?


A- Değişim ve iade mevcuttur. Değişim/İade hakkında kısa bilgilendirme yazının devamında yapılmıştır. Ayrıntılı bilgi için web sitemizin en altında Kurumsal Sertifikanın Altındaki  “ DEĞİŞİM VE İADE KOŞULLARI ” sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

 

ÜYELİK


MeroLife web sitesinde Üyelik oluşturmam gerekir mi?

Dilerseniz siparişinizi üyeliksiz devam et, seçeneğini tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. Ancak web dosyalarını hesap oluşturduğunuz takdirde size özel kampanya ve hizmetlerden haberdar olup, anında yararlanabilirsiniz. 

 

4- Şifremi unuttum nasıl ulaşabilirim?


A- Üye girişi yapılan panelde ''şifremi unuttum'' linkine tıklayınız, e-posta adresine yeni bir şifre gönderilecektir.

 

SİPARİŞLER

 

5- Siparişimle ilgili bilgilendirme SMS'i alacak mıyım?


A- Websitemizden veya WhatsApp Destek/Sipariş Hattımızdan oluşturduğunuzda Telefon numaranızı doğru girdiğinizden emin olunuz. Siparişiniz onaylandığında, kargoya verildiğinde, kargo takibini gerçekleştirmeden, teslimat mağazasına ulaştıktan sonra, kurye ile dağıtıma götürüldüğünde, teslim edilen veya size ulaşamazsa mağazasıye tekrar geldiğinde, yani tüm bölümlerinde telefon numarasına bilgilendirme SMS'leri gelir.

 

6-Siparişlerim ile ilgili nasıl bilgi alabilirim?


A- Siparişleriniz ile ilgili bilgiler web sayfalarını oluşturduğunuza göre giriş yaparak siparişlerim bölümünü takip edebilirsiniz. Üye olmadan gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizde; 0533 075 22 99 WhatsApp Destek/Sipariş Hattımızdaki müşteri hizmetleri birimimize yazışma yolu ile ulaşarak size iletilen sipariş numarası veya siparişteki telefon numarasını ilettiğinizde bilgi alabilirsiniz. 

 

7- Kabul ettiğimiz ödeme şekli nasıldı?


A- www.merolife.com.tr'de tüm kredi kartları ile tek çekim veya taksitli alışveriş yapabilirsiniz. MNG Kargo ile kapıda kredi kartı veya nakit ödeme yapma imkanınız bulunmaktadır.  Kapıda Kredi Kartı ile ödeme yapma imkanınız varsa taksitli ödeme imkanınız olamaz. 

8- Siparişim yola çıkmadı İptal/Değişim olabilir mi ?


A- Verdiğiniz siparişler kargoya verilmemiş ise  0533  075 22 99  numaralı WhatsApp Destek/Sipariş Hattımız üzerinden iletişime geçin siparişinizi iptal ettirebilir ve ardından yeni sipariş oluşturabilirsiniz. 

 

9- Değişim İade Süresi Kaç Yılları ?


A- Kargonuz elinize ulaştığı andan itibaren 3 gün içinde  053 3 075 22 99  numaralı telefondan WhatsApp Destek/Sipariş Hattımızdan  İade/Değişim için haber verilmesi gerekmektedir. Daha sonra 14 gün içinde whatsapp ekibinin size vereceği indirim kodu ile ürünleri kargoya verebilirsiniz.

 

10- Değişim/İade depolama boyutu nasıl göndereceğim ?


A- Whatsapp ekibi ile iletişim çalışmalarınızla size birden fazla kargoyu gönderebilmeniz için bir anlaşmaya varma kodu, hangi kargo şirketi ile göndereceği ve tabletin nasıl işleteceğini bir bilgilendirme mesajı alacaksınız. Bilgilendirmede belirtilen yöntem ile belirtilen kargo şirketi size en yakın mağazasına gitme ürünlerini verir. 

 

11- Değişim/İade maliyeti kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim ?


A- Tüm İade masrafları Firmamız tarafından Karşılanıyor.

 

12- İade edilen ürün bedeli ne zaman yatırılır?


A- İade etmek istediğiniz ürünler bize geldiği zaman yoğunluğa bağlı olarak 3 iş günü içinde incelenir ve 0533 075 22 99   WhatsApp Destek/Sipariş Hattımız üzerinden ekiple görüşmemiz geçer. Bu aşamadaki talebinizin geri ödeme şartlarına uymaması durumunda; İade etmek istediğiniz hesabın “IBAN No ve Ad Soyad” bilgileri istenecektir. İadeniz, talebiniz onaylandığında 5 İŞ GÜNÜ İçerisinde banka tarafından EFT ile yapılacaktır. Sipariş online peşin ödeme ise; Ödemeniz, banka iade kartına artı bakiye olarak yansır.

 

13- Siparişim hangi kargoyla, kaç günde gelir?


A- MNG KARGO / SÜRAT KARGO ve HEPSİJET ile anlaşmamız vardır. Siparişinizin bulunduğu ilçedeki en yüksek teslimat gücüne sahip kargo şirketi ile gönderilir. Taşıma amaçlı kargo teslimatında yaşanılan kargo şirketinden depolama yükleri en aza indirmektir. Kargonun evinize teslim edilmesi için çok sıkı çalışmamızı ağırlıklarımızı amaçlıyoruz. Siparişiniz en erken aynı gün içinde, en geç 2 iş günü içinde kargoya verilir, kargoya verildikten sonra 1-3 iş günü içinde size ulaşır.

 

14- Tükenen stokları ne zaman yenilenir?


A- Websitemizde tükenmiş ürünün istediğiniz bedenin üzerine tıklayıp “Gelince Haberin Olsun” seçeneğini tıklarsanız, ürün stoğu yenilenince e-posta ile Bilgilendirilirsiniz. E-postanın size ulaşması  için bir üyeliğiniz olmalı ve e-posta ile bilgilendirmeyi kabul etmiş olmanız gerekir.

 

15- Kredi kartı bilgilerini yazmam ne kadar güvenli?


A- merolife.com.tr'de gerekli tüm güvenlik önlemleri alınmıştır. SSL güvenlik ve 3D güvenlik hizmetleri ile kişisel bilgileriz güvende olacaktır.